
Monika Leźniewicz-Bajczyk
Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, psycholog. Certyfikowany Specjalista Psychoterapii Uzależnień. Ukończony zaawansowany kurs z zakresu terapii krótkoterminowej skoncentrowanej na rozwiązaniu. Od 2013 r. związana z Gdańskim Ośrodkiem Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży w Gdańsku. Członek Interdyscyplinarnego Zespołu Ekspertów w Modelu Pomocy Dzieciom z podejrzeniem wykorzystania seksualnego oraz członek Interdyscyplinarnego Zespołu ekspertów ds. diagnozy dzieci z FAS/FASD.
A bardziej po ludzku… Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zarówno w obszarze interwencji, jak i terapii. Moja ścieżka zawodowa na przekór mojemu głównemu wykształceniu, jakim jest bycie Certyfikowanym Specjalistą Psychoterapii Uzależnień, od zawsze związana jest z pracą z rodzicami i z dziećmi. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym robić coś innego. Praca w tym obszarze jest moją pasją. Mam indywidualne podejście do Pacjenta bez względu na to czy ma lat 5 czy 50.
Oprócz pracy terapeutycznej bardzo cenię sobie prowadzenie Szkoły dla Rodziców (nieprzerwanie od 2014 r.), jak również tematycznych warsztatów dla rodziców. W przeszłości przez wiele lat miałam również okazję współpracować z rodzinami zastępczymi. Temat rodzicielstwa zastępczego i adopcji nie jest mi obcy.
Zapraszam do kontaktu.

Sylwia Rekowska
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Filologia Polska na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z Logopedii, Wychowania Przedszkolnego i Zarządzania.
Jestem Certyfikowanym Terapeutą Ręki i Trenerem Umiejętności Społecznych.
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w szkole, przedszkolu oraz gabinetach logopedycznych.
Jestem entuzjastką Pozytywnej Dyscypliny i gloryfikatorką Pedagogiki Froebla.
Zapraszam do kontaktu.

Żaklina Zakrzewska
Pedagog specjalny, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej. Prowadzi terapię pedagogiczną dla dzieci z niepełnosprawnościami w przedszkolu. Zafascynowana metodami komunikacji alternatywnej i wspomagającej.
Zapraszam do kontaktu.

Aleksandra Krzywda
Absolwentka Psychologii wraz z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Gdańskim. Ponadto ukończyłam podyplomową pedagogikę, jestem również trenerem TUS oraz terapeutą ręki.
Ukończyłam wiele szkoleń m.in.: III stopniowy kurs terapii behawioralnej, radzenia sobie z zachowaniami trudnymi, kurs Ruchu Rozwijającego wg Veroniki Sherborne, kurs mediacji, a także liczne szkolenia z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami emocjonalnymi.
W swojej pracy terapeutycznej skupiam się na wsparciu dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców w różnych obszarach. Trudności emocjonalno-społeczne, problemy z zachowaniem czy niska samoocena to tylko nieliczne wyzwania, z którymi pomagam się zmierzyć się moim podopiecznym. Zawsze wychodząc z założenia, że metody pracy dopasowuję do dziecka, a nie dziecko do metody, stawiam w swojej pracy na zbudowanie pozytywnej relacji z dzieckiem, stając się jego przewodnikiem, który wskaże mu drogę, którą przejdzie, jak będzie gotowy. Ważna jest też dla mnie jednoczesna praca z rodzicem, bo holistyczne oddziaływania na dziecko i jego rodzinę przynoszą najlepsze efekty.
Zapraszam do kontaktu.

Agnieszka Stryjecka
Certyfikowana specjalistka od Treningu Umiejętności Społecznych.
Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.
Dzięki pracy zawodowej zdobyłam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodziną.
Obecnie rozszerzam swoje umiejętności w pracy ze społecznością lokalną.
Z natury jestem pozytywnie nastawiona do świata i ludzi. 😉
Zapraszam do kontaktu.
Anika Marczak-Nowak
Psycholog, pedagog, oligofrenopedagog, trener TUS, terapeuta ręki, terapeuta i diagnosta Integracji Sensorycznej.
Swoją ścieżkę zawodowa związałam z dziećmi od wieku niemowlęcego do młodszego wieku szkolnego. Na codzień pracuje z dziećmi w przedszkolu z różnymi niepełnosprawnościami i trudnościami, prowadzę terapie psychologiczną, pedagogiczną, trening umiejętności społecznych oraz terapie SI. Przez kilka lat pracowałam również w Centrum Terapii gdzie diagnozowałam dzieci pod kątem zaburzeń integracji sensorycznej oraz prowadziłam z nimi terapie SI.
Pasjonuje mnie praca z dziećmi, gdyż każde zajęcia z nimi są inne, nie tylko ja wspieram ich rozwój ale również one uczą mnie wciąż nowych rzeczy.